duminică, 27 ianuarie 2008

james blonde

1. M-am uitat aseara la un film, la formidabilul TV , pe care-l mai deschid si eu o data la 2 luni. Am nimerit bine ... pe National TV - Nicholas Nickleby. Un film inspirat din viata reala, scos pe piata pe undeva prin 2002 sau 2005 nu mai tin minte...in orice caz, impresionant. Mi-am dat seama , pentru a nu stiu cata oara ca , orice ai face, nu poti elimina tot raul sau toata mandria din lume, ca invidia este pretutindeni...Oricum ar fi totusi, nu trebuie sa ne plangem de mila... asta e si invatatura : sa luam atitudine. Sa nu lasam "gurile rele" sa ne controleze viata.
Adevaru-i ca nu ma asteptam sa se termine asa, usor ca-n gara, dar a fost foarte interesant tot ce am vazut si am simtit pe parcursul filmului.
2. Culmea coincidentei... actorul principal seamana cu un fost prieten de-al meu... da, stiu " si asta incepe cu fosti iubiti si nu stiu cum .. :-@ " , dar ... am fost marcata de asemanarea incredibila...pana la cel mai mic detaliu al fetei, al firului de par... [ cum ziceam odata : imi plac brunetii , dar blonzii ma fascineaza ] Charlie Hunnam se numeste actorul. De ex prefer sa nu-mi amintesc...desi inca mai pastram o relatie amicala destul de solida.

oh, well...
3. de 5 zile am o piesa pe repeat :X de la reclama Dorna-Ape minerale...etc
Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears from the Moon


Niciun comentariu: