vineri, 5 iunie 2009

A mai trecut un an

Iaca ma vad acum in 2009 , cu primul an de facultate aproape gata, mandra ca am reusit totusi sa fac fata unei noi vieti : camin, facultate, campus, hard , fire, sau orice alta bodega, cursuri, laboratoare, seminarii, colege de camera una si una , show-uri and soooo on.

Am realizat ca da, intr-adevar, anul acesta a trecut rapid... ca am schimbat prefixul si ca ma indrept usor spre blackjack.
Mi-e dor de casa, dar dor la modul ca "stau cateva zile, sa ii vad pe ai mei"...si mi-e dor de munte, de excursiile noastre tampite de alta data... de timpul liber petrecut la o bere in pfeiffer [ in timpul orelor adica ] ...
Urmeaza o perioada a concertelor, a gasirii unui loc de munca, al 'socializarii pe timp de vara' ... si tot asa.

Au-revoir anul I. ptiu-ptiu boboceilor.
:))

Sepultura - Roots bloody roots pentru voie buna si energie.

Un comentariu:

Gârby spunea...

din toamna trec eu la generatia de boboci. cat despre cafeaua in hard dimineata, nu va fi la fel desi poate tot frumos.