marți, 14 iulie 2009

And i miss

The simple things.
Chiar mi-e dor de anii de generala , cand eram ploada handicapata si lipsita de griji, de anii de liceu cand , de teama sa nu fiu considerata snoaba nu m-am afirmat... de zilele in care stateam ore in sir pe munte printre flori salbatice sau jucam ascunsa cu vecinii de cartier.
Fost-am intr-o zi la un drag coleg de al meu [ ma rog, cu un an mai mare ca mine, la aceeasi faculta ]. M-am indragostit pe loc de peisajul din fata blocului sau. Un spatiu mic verde, un garaj, un teren mic pe care bateau niste copii mingea, de atmosfera aia de 'hai ca stam toti , la un loc, aici gramada, jucam ceva, radem, and so on'.
Lui i s-a parut ciudat...eh, viata asta ne maturizeaza, un cacat. Mi-e dor sa fiu copil.
Mi-e dor de senzatia aia ' uite, ba, imi place de ala, vezi... s-a uitat la mine' sau de 'hai facem ora de psihologie in dieter, crashmexul nostru mult iubit ' .
Acum, ce fac toata ziua... citesc,ma uit la film, ies in crashma cu care mai apuc, frec menta, caut de lucru, ma enervez , ma calmez, ascult muzica, lalai , ma inregistrez, ma enervez ca nu gasesc un joc pe reteaua asta imputita la care ii zice internet de pe centura...ua..si cate nu ar mai fi. Multa lume ar spune ca sunt ocupata. Ei bine, nu-s.

Mi-e dor sa cant, sa stau in compania unor oameni prietenosi, fara intentii ascunse , sa lalaim la un loc... eehhh.... eu si dorul
ziceam ca am sa ma apuc de scris , ca as avea de unde si imi vin idei, dar imi este lene...si cam toata lumea face lucrul asta in ziua de azi, asa ca nu am sa il fac si eu. nu am sa scriu. am sa continui sa lalai cat ma mai tine vocea.

playlist
lenny kravitz ain't no sunshine sau mai bine zis, pe varianta lui Shaun Smith , ca suna mai altfel

Faun - unda

2 comentarii:

Anonim spunea...

Să nu-ţi fie dor de lucrurile pe care le-ai avut, pentru simplul fapt că le-ai avut cândva.
Miss me, instead. :D
Hugs and smooches, Lavix dear. Lumea e prea frumoasă să o trăim in regrete.
Smile - it's the best second thing... ştii tu continuarea. ;)

George Colang spunea...

distractie placuta :)