sâmbătă, 1 martie 2008

babe blestemate

azi mi-am ars mirifica podoabă capilară. cum aşa ? uite, bine.
dimineaţă, mă dusei la biserică să dau de pomana pt tot neamul adormit. buuun. totul bun şi frumos până la MOMENT ! Ză faching momănt!
o babă , fiinţă necunoscută se apropie de la spate cu o mândră lumânare. and guess what?! da, mi-a ars părul! ( `tu-i dumniescaţii ei de babă , de-aş fi văzut măcar care e, acolo i-aş fi zis vreo 2 de dulce ! X( )
dumnezeule, cât de handi sa fii sa arzi părul cuiva? nici măcar din greşeală nu faci una ca asta!
cert este că în momentul ăsta, crăp de nervi! da, crăp! (nici măcar nu crap)
a trebuit să tai ditamai 5 cm din podoaba mea mumoasă(care era de altfel, singurul lucru cu care mă mândream. ) sunt tristă. mi-e dor de părul meu...
hasta la vista
si iacătă, se mai duse pe apa sambetei o parte importantă din eul meu.

3 comentarii:

miclowan spunea...

hm, bloggerita de Bucovina, si eu de abia acum te gasesc, imi pare rau pentru par

adrian boioglu spunea...

e un semn! sa nu te mai duci la biserica :)

Lavinush spunea...

@ boioglu . asa imi zic toti :))
@ miclowan - hello mr. :)) nu-i nimic...am trecut de trauma... mi-am schimbat si eu freza cu ocazia asta... acum am o mufa a la mariah carey :))

aloha gringos.