miercuri, 5 martie 2008

brazen pe variante

Statusul meu e ca o reţetă : se ia una bucată pesă futerea cum ar fi Brazen de la Skunk Anansie :X [ pe care o găsiţi mai jos de vreţi să ascultaţi ] şi se adaugă una-două-3-4-....- n`şpe variante de la minunatele materii gen mate, info, română la rezolvare . Asta după ce, desigur, se trece succesiv prin stările de nervozitate, incapabilitate, nesatisfacere [ de care vreţi voi, pt că ştiu că lulu se gandeşte la prostii :)) ] , bucurie, euforie, iar nervozitate şi tot aşa.
Ziua de azi fuse cum nu se poate mai perfectă...NOT. Totul a început cu primii, şi nu cei din urmă fulgi ! fulguleţi, fulguşori! şi ditamai glodu`, noroiu` şi peticu` de zăpadă în martie mărţişor drăguţ. Nu pot să uit starea de somnolenţă pe parcursul orei de fizică şi nu numai... zâmbete stricate menite să zică fără cuvinte ceva de genul " nu, nu am scos nimic la capăt"[ti omor aline :) ] ... uoof... telefoane, telefoane şi legătura intreruptă. demn faching boring!
spor dragii mei ;) enjoy
ior-le-leih
pesa , as i said , chiar cu videoclip:

Un comentariu:

cav3ndish spunea...

mi-e imposibil sa nu ma gandesc la tampenii daca le sugerezi "subtil"..mira-m-as!nu e una din piesele pe care ti le trimit eu si dupa vreo 2 luni imi zici cu o mutra de pionier.."uite lulu ce piesa faaaina am gasit..o stii?" :))spor la variante