luni, 10 martie 2008

chen lii si pc

Dupa o zi haioasa, plina de "chen lii tulibu lib uidat ciu" , si dupa 4 ore de mate si ceva ramasite de creier ars[prega la tujica] , am scapat din infinita gheana numita Campulung [ de fapt nu am scapat pt inca mai stau in C-lung. ] pentru a ma infatisa sub forma unei PROASTE induiosatoare cu efect momentan in fata ta. Fata cui? Lasa ca stiu eu cine. :))
Conferinta de duminica a avut succes, ma declar om politic cu un vocabular ceva mai imbunatatit decat tanara don`shoara Basescu. Spre deosebire de ea, eu nu vreau sa ma fac rezervor. Prefer sa fiu direct sursa :D
Azi am vorbit la telefon cu ... . Mi-a inghetat mana. Mai conteaza? Dupa convorbire aveam o mutra de "touching stupid" 8-> bine ca nu m-a vazut lulu , ca ii serveam portia de ras pe azi cam mocca. [ Mocca = cainele Luanei, in caz de vroiati sa stiti, de nu , dati delete din creier ultimelor randuri ] Nu crezi ca vorbesc cam mult despre tine? :P
Asa deci... nu am reusit sa-mi stric compul prea tare...[ dar netul continua sa SUGA! ] in schimb peretii au avut de suferit putin :D Astept cadou de la Iepurasul de Paste`. Si nu, nu de la Nihasa :P [ bunny power! ] .
Bun... am sa fac un playlist sa va zic cu ce mi-am delectat creierii azi , ca nu am inspiratie pt ceva mai "select" :
Skunk Anansie - weep. hedonism.
|
|
Coldplay - God put a smile upon your face
|
|
Goo Goo Dolls - Iris
|
|
Sepultura - Territory
|
|
Ironie pa maidan - teama de bau-bau :X


cred ca ajunge. ceva sugestii? :P

Un comentariu:

cav3ndish spunea...

i leove you for coldplay :D si nu te lega de mocca (de parca nu faci ca bardot cand o vezi):P eu am tot obosit sa ma plang de net(care chiar sux),deci m-am reprofilat.sunt madly happy for no reason si recomand tututor starea :D