marți, 11 martie 2008

infractoare

Sunt o infractoare. Am "furat" urmatorul joculet de la Puisorul Cufurit. :) ain't he sweet ? [ deviez cu pi pe 2 rewind ] boon.
deci, se pune una bucata winamp pe shuffle si se raspunde la intrebare cu numele primei piese care pica pe pozitie :D
ca si Cufuritul [ daca-mi permiteti domnule sa va numesc asa ] , lista mea contine si o sumedenie de elemente care nu sunt in uz propriu si pesonal , deoarece fiecare asculta altceva la mine in casa. Nu-i bai. Am pus si Shania Twain, si ceva Eminem ... ascult si de astea daca se nimeresc, desi pasiunile mele raman rock-ul si jazz-ul. :X

iacata ce-mi iesi:

1.How are you feeling today?
Alanis Morisette - Head over feet
intr-adevar, zilele astea nu au fost prea verzi... :|

2.Will you get far in life?
Oversoul feat. Gram'ma Funk-Universe unfolding
i don't think so...i'm a touching stupid :))

3.How do your friends see you?
Dave Weckl - Mild Hysteria
isterica? really?

4.Will you get married?
BG, Eminem, Xzibit, Dr. Dre, Snoop - Bling Bling(remix)
remixing what? my marriage? :))

5.What is your best friend’s theme?
Deftones - Pink maggit
oh, da. Stiu ca pe roz scrie "PRICOP! " :))

6.What is the story of your life?
Toni Braxton-This time next
this time, next time... o intreaga poveste

7.What was high school like?
XXl & 10 grei - Privesc de sus
as vrea eu... sucked [ o mare parte ]

8.How can you get ahead in life?
Shania Twain- Rock this country
da!!! sa ii arat tarii ce inseamna muzica adevarata, nu lalaielile care le asculta pokemmonii in ziua de azi sau ritmuri care tin pe aceeasi bataie juma` de ora . :D

9.What is the best thing about your friends?
Theatre of Tragedy - A rose for the dead
da...imi vor aduce trandahiri la mormant. Stiu ca abia asteptati coliva facuta de mama :D

10.What is in store for this weekend?
Jane`s Addiction- Obvious
no shit...ce-i atat de clar?

11.What song describes you?
Buddha Bar - Nicos, Secret Love
da, iubesc in secret

12.To describe your grandparents?
Bzn - blue eyes
chiar au ochi albastri . shpan

13.How is your life going?
U2 - Beautiful Day
da coom, toate zilele-s pline de fericire, floricele, pasarele... cai verzi pe pereti.. :D

14.What song will they play at your funeral?
Keb'Mo - Lullaby Baby Blues
cam lent , dar merge. as fi preferat un Sepultura sa se trezeasca vecinii de cavou >:)

15.How does the world see you?
Vargas Blues Band - Promise Land
da... eu posed pamantul fagaduintei... veniti, dar chiar va rog, veniti la mine :))

16.Will you have a happy life?
Third Eye Reggae Band - Watch de Dub
si asta ce ar trebui sa insemne?...cred ca trebuia [duMb] acolo ... sa ma feresc de prosti... as fi de acord :P

17.What do your friends really think of you?
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
va ziceam eu ca eu sunt atot ce vreti voi :)) slaviti numele meu, buey , muritorilor :P

18.Do people secretly lust after you?
Gheorghe Zamfir- Unbreak my heart
ok, asta e amuzanta :))

19.How can I make myself happy?
Black Sabbath - keep it warm
nu prea vad legatura , dar cica sa se mentina calda :))

20.What should you do with your life?
Bob James- Do it again
s-o traiesc din nou. that's my point . stiam eu ca traiesc degeaba acum. mi-am gresit secolul. :))


Inainte sa mi se blocheze iar , din nou si inca o data Mozilla din cauza prea maritului si blestematului internet de pe centura pe care-l posed [ century net ] vreau sa zic ca saptamana asta se prevede a fi de tot *******. :D

5 comentarii:

alex spunea...

fucking hell! si spun asta in sensul bun. observ cu mirare ca exista multi oameni cu inclinatie spre iron maiden. iar atunci cand vine vorba de iron maiden, intotdeauna va fi personal! pentru ca, i mean, fucking hell! e maiden!
aici iti zic si multzam c-ai pus frica de bezna pe blog, ca mi-era tare dor sa o ascult. si chiar varianta din helsinki :D
very very nice! oricum, interesanta leapsa asta, s-ar putea sa o practic si eu la un moment dat :D dar nu garantez. pofta buna, sau noapte buna, noroc inca o data si tine-o tot asa!

puisorul cufurit spunea...

Bineinteles ca-mi poti spune cufurit! :))))) Nu stiam de blogul tau, am ajuns aici din commentul lasat la miclowan si-am avut o surpriza placuta. Ma bucur c-ai furat leapsa, iau toate pacatele tale asupra mea. :)) De acum poti dormi linistita. Ma bucur sa descopar inca o bucovineanca pe aici prin blogosfera. Sa ne citim cu placere!

miclowan spunea...

cum zicea un prieten "dar ce se intampla?" :)) ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care sfideaza sistemul aducator de blesteme al lepselor, frumoasa rezolvare a lepsei

Lavinush spunea...

@ miclowan - tot un bucovinean era odata cu expresia "ce mi se-ntampla?! ce mi se-ntampla...?!\" si se num. Bazooka [ porecla, desigur :) ] \m/
@ puisorul cufurit . thank you, master *bow* :)) noi sa him sanatoshi . citimonos, dap.\m/
@ alecs ironia pa maidan e la ordinea zilei. nu ai cum sa ratezi asa ceva din "viata" muzicii roaac :D sa ne auzim cu bine. \m/

@ me... ou em gi! i'm so damn proud 8->

alex spunea...

asa si trebuie as fii!