miercuri, 26 martie 2008

vine trenul din carpati

Well, plec si eu in weekend la Cluj Napolact. Ma duc sa ma ardelenizez, sa ma familiarizez o ţâră cu patria. Am cursuri la mate. Care e de pe la UT , feel free to advise me, any time!
Care nu, feel free to meet me @ beer :D [ ce de "e" - uri ] .
Pana una alta, maine se fac pozele pentru promotie,panou, diploma etc. O sa ies ca dracu cu mufa mea. Dar asta sunt eu. O sa trebuiasca sa imi cumpar si eu la un moment dat cap transparent ca al Lulukăi :)
Ma dor şelilii. Si asta de ceva timp. Acum a inceput si spatele...da, de la statul la calculator....*whistle* , dar nu numai din cauza asta.


continui seria Zebra
Producatori : Luluk aka cav3ndish
Yours truly, me.
Colaboratori : Cautam :))

restul.... iar... va urma.

4 comentarii:

alex spunea...

eu cred ca mie-mi scapa ceva. care-i faza cu proiectu zebra?

Lavinush spunea...

deeeeci, proiectul este bazat pe o trilogie de carti ce cuprind versuri aiurea. o sa urmeze mai multe detalii. :) vezi si postul anterior.

miclowan spunea...

refuz să cred că există versuri aiurea :) trust u re talent

Lavinush spunea...

@ miclowan , ok, I is blushing now :)