luni, 31 martie 2008

ioi, tulai

No, dragii mei, nu mă întorsei cu acşient . Iz iorz truli hiăr.

Din mirifica trilogie "Zebra", prezentăm :
*** Volumul UNU - " Mă-ta cu calu` lu` tactu` " ( prod. Luluk & me ) ***

Poezii, rezumate.

1. Mi-e pohtă de pepene (rosu)

Gând zburdalnic,zburdă liber

Idee năstruşnică,de copil mare

Adu-ţi aminte de valurile mării

Şi mirosul de pin,proaspăt tocat.

Aş vrea să plouă,să fulgere

Peste noi să fie tăcere.

Şi munţii să se ia la intrecere la vale

Timpul se opreşte mirat,se miră că s-a oprit să te privească.

Copii se rotesc în romburi simetrice,

Nouă încă ne este frică de noi,

Şi gândul cel zburdalnic e mort.

by cav3ndish


2. Jurnalul unei oi

Dimineaţă. O adiere rece îi străpunse simţurile, înecându-le în orbite.
Razele luminează peticul de pământ muced. Pe jos stă ea întinsă, cu mufa-i cârlionţată.
Parcă aşteaptă să o trezească zorii.
Năsucul mic şi umed pare să tremure în prezenţa aerului rece, un por, o mişcare...
Gândurile-i zboară probabil către păşunile pline de iarba de un verde crud, la ciuboţica-cucului abia apărută, la florile de nu-mă-uita.
Ziua este lungă, timpul trece greu, iar micuţa mia este nerăbdătoare să iasă pe păşune. Dar poarta viselor este închisă. Cheia de la lacăt e de negăsit.
Nu ştiu ce se întâmplă...
Stă intinsă pe jos, buclele ii lucesc. Mă apropii. Nu suflă, nu...nu mişcă. Mia!
Te plimbi, micuţa mia, pe cărările morţii.
Mă intreb cum e "dincolo" pentru ea. Cine o să mai zburde fericită pe păşuni? Cine o să se mai joace cu carlionţii tăi?
Te du , micuţă mioară, zburdă mai presus de orice, lasă-ţi suflarea să piară-n nemurire.
Nu-te-vom-uita.

by deep.me.sil3nc3.


[ vor urma :D ]

Pana una alta, phew, bine ca nu trebuie sa mai scriu cu diacritice. Am agiuns di la Cluj. Fu tare fain. Noroc de prietenii cu care mereu ai de facut ceva ( inclusiv sticlism ) interesant.
Pregatirea a decurs mai bine decat ma asteptam. So, Cluj, here i come. Sunt hotarata sa am o viata de intelectual(a) .
Peste 2 saptamani ma duc iar in vizita. Iar Fire, Besides si Noila (bodegi,crashmexuri) , si cateva cursuri, asa de fatada.
Pana una alta, am de gand sa dorm!...
Sa dormi 10 ore in 4 zile nu-ti ajuta cu nimic organismul.
Si ... sa ma apuc de transcris toate poeziile. :D

Niciun comentariu: