duminică, 6 aprilie 2008

what the duck?!

Am primit o leapsa "pe bune" de la alecs


Trebuie sa introduc in randurile ce urmeaza vreo 8 chestii despre mine:

1. sunt o proasta :| nu incercati sa spuneti ca " vai nu, ca tu esti asa , ca nu esti altfel..." stiu cum sunt. asta e tot ceea ce conteaza

2. sunt obsedata de matematica [ probail din cauza bacului si admiterii, da, but i reaaaally love it. [ guys, daca vreti sa ma dati gata cuceriti-ma cu formule de matematica, teoreme, leme etc. ]

3. am tendinta sa ma manifest ciudat de cele mai multe ori cand mi se pune pata pe ceva/cineva

4. sunt prea sincera, transparenta si evidenta.... poate cam mult...

5. vreau sa plec din orasul asta imputit

6. vreau sa simt macar o data in viata ca-s fericita pe deplin [ stiu, am vointa ]

7. mi-e pofta de ceva bun... acum!

8. ma intreb cand dracu o sa dau ortu` popii ca vreau sa am cea mai buna coliva.


Saptamana de toata cacaua. Oboseala, sictireala la greu. 2-3 colegi mai "asa".

Well, weekend super tare. Dus la matuja lulukai.

Vazut bunaciune var. :))) Mers la "inaugurarea" unei noi case . tzava di matza

cam atat...

pt alecs : vin si zebrele alea... numai sa am timp sa mai scriu cate ceva.

acum ploua, ca si in ultimele 4 zile de altfel.... nu-mi place vremea asta....de-ar fi frig, ok, numa sa nu mai ploua atat, ca ma dor mainile de la tinut umbrela , care am si rupt-o aseara in manevre de rasucire si scuturare :|

sunt sictirita." la naiba " vb cuiva [cu accentul specific de gay pe langa] .


leapsa merge la cine vrea sa o care. der iz no problem



later edit : am reusit mirifica performanta de a-mi suci mana [ a se citi copitul ] de vreo 4 ori. si acum nu as scrie despre asta daca nu m-ar durea. so be it.

4 comentarii:

alex spunea...

cool :)
matematica zici? da-mi si mie un raspuns ca ma chinuie o chestie. cat fac integrala de la 0 la 1 din e la x patrat dx?
adica e^x^2, desi presupun ca ai inteles din prima.

Lavinush spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Richard M. Ilie spunea...

buna ziulica mai lavinia. o placere deosebita sa ma gasesc intre cei care-i citesti cu placere. habar nu aveam. mai ales ca nu ai comentat pe la mine :)
PS. ai grija la baietii care vor sa te dea gata cu o lama ;))

cav3ndish spunea...

degeaba zici ca esti proasta...mai ai si momente cand esti way beyond stupidity :P :)) kiddin...var'miu tre sa recunosti ca-i bun.si cat despre plecarea din jegos oras:vineri:D