marți, 1 aprilie 2008

no,no,nooooo

Deci, de cand am fost in Fire, si am dansat intr-un mod foarte... relaxant si unduitor sa zicem, pe ceva ritm de reggae , drum'n'bass si altele, alaturi de persoana potrivita, sa zic si asta.... nu-mi mai pot scoate din minte melodia de la Dawn Penn - You don't love me. Nu, nu ma plang de nimic, doar ma bucur de ritm.

iaca aici :



Nu-i videoclipul cat ii piesa. O ador!
Nu am chef sa scriu in continuare la "Zebra", probabil am sa continui in alta zi.
Deocamdata, trebuie sa dorm. :D
no,no,noooooo , asta nu inainte de a-mi face vocalizele.

p.s. : da, lulu
stiu ca prima data ai sa obeservi o oarecare urma de pigment unduitoare. Asta am observat eu, cel putin, dar dupa cum te stiu.... :D no,no,noooo

Un comentariu:

cav3ndish spunea...

opaaaa...cata pigmentul si cata unduirea..nu stiam de video si da,piesa e superba :P